Tillbaka

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev senast. Jag har skjutit upp min comeback ett tag. Har varit osäker på vad jag ska skriva om eller vad jag ska lägga upp för bilder, men NU känner jag att det bara är att skriva. Detta blir min dagbok jag kan se tillbaka på.

Har hänt mycket sen sist. Har pluggat, blivit utbränd, jobbat och bara varit. Så en karusell av känslor och händelser. Massa ångest och massa skratt.

Idag är det iallafall min Timmies födelsedag. Så vi har firat lite på landet och ätit tårta. Vi firade tolvslaget med lite mousserande och choklad och sen på morgonen väcktes han med sång och paket.

Dagen är inte slut än så kanske blir en kort sammanfattning vid senare tillfälle.

Ha en bra dag tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0