FREDAG. LÖRDAG. SÖNDAG.

Igår var det fredag. Det var nice. Hade sovmorgon och Tessan hade sin födelsedagsmiddag. Det var sjukt trevligt och gottis med mat. Hon hade fixat goda drinkar och asgod mat. Efterrätten tror jag var den bästa jag ätit på länge. Sen åkte jag hem till Timmie och sov där. 
Min lördag har gått jättefort. Jag kom hem runt 3 och har inte gjort något vettigt sen dess. Nu sitter jag och kollar Melodifestivalen. Ska fortsätta med det hehe.
Imorgon får vi se vad som händer. hihih. 
 
HEJDÅ!
 

DEATH SUITS ME.


MÅNDAG.

Idag är det måndag. Igen. Fett trött. Jag sov inte så bra inatt så blev paniklösning med mjukisar. Jag glömde äta frukost också. Så nu är jag lite hungrig. 
Det som gör mig arg är vädret. Det var fint hela helgen, HELA. Nu är det grått och kallt. Igen. Vill ha sol igen. Den ger mig hopp om framtiden. Inte idag dock, känns som höst.
Jag har känt mig fett konstig på sistone. Typ oskön, haha. Typ lite mindre som mig själv. Kanske håller på att bli vuxen. Läääängtar!
Pallar inte skriva mer, men allt är som vanligt. Äter fortfarnade onyttigt, har ännu inte skaffat gymkort. Wey!
 
Au revoir mes amis!
 
(Btw så sitter Hanna brevid mig nu. HEJHEJ.) 
 
 
 

RSS 2.0