ALIVE.


MINUSGRADERNA.

Nu är det kallt. På riktigt. Jag fryser när jag är hemma och när jag är ute. Kallt överallt.
Så anyways. Woke up with a headache and a liten försovning. Ingen företagsekonomi heller så jag missade bara den första och den enda lektion. Känns dumt. Men jag sov.
Har inte gjort något vettigt. Bara kollat serier och druckit te. Eller juste var på 1h promenad i kylan. Den var skön.
Trots att jag inte borde vara trött så är jag det. Godnatt.


GODNATT.

Skriver bara kort idag. Är skittrött. Det var tisdag idag. Träffade min fina alldeles egna loser (puss på dig!) och sen mötte jag upp Hanna och Anna för att kirra kontrakt för skivan. Så nu är det igång. Fezt.
Nej. Nu ska jag sova är astrött. Godnatt.


Tonight it is for sleeping.


SJUKT OKLAR.

Jag hatar att blogga. Jag hatar att glömma bort att blogga. Jag är för ointeressant att skriva om. Därför jag glömmer. Det händer inte så mycket i mitt liv. Det är tråkigt att skriva långa inlägg om mig själv, det vill ändå folk inte läsa. Det är jobbigt att läsa om andra. Jag pallar inte skriva när jag ätit, tränat eller hur jag mår idag.
Jag är lite arg idag, så mår jag. Skrev om mig själv. BREAKING THE HABIT. Is cray. 
Nemen, seriöst, ska skärpa mig. Alla mina 1,200,000+ läsare vill ju ha något att läsa. Har inte ens 30 läsare. 21 har jag dagligen. TACK NI, NI ÄR FINA OCH GÖR MIG GLAD!
Idag åt jag och sen lockade jag mitt hår för jag hade så tråkigt. hehe. kultttt.
Jag inser nu att början på inlägget låter argt. Det är det inte. Det är glatt, fast lite bittert. Jag har nämligen tappat bort min tv-kontroll. Sånt gör mig bitter. Saknar den. </3
Orkar inte skriva mer. LOVAR att skriva imorn, kolla, jag lovar.
PEACE
 

I LOL'D.


FUCKING CRAZY.


JUSTE.

Köpte nya martens. Haft mina svarta i 3år. De börjar bli lite ledsna. Så fick bli ett par nya. Valde min drömfärg då också. Såklart. Woo.


I EAT DIAMOMDS FOR BREAKFAST.


W.

Idag ska jag mysa med bästa Hanna. Sant. Vi är nog lite kära. Hejdå!


2013


RSS 2.0