Onsdag 29 juni

Goddag!

Idag är det min mammas födelsedag och det har vi firat med en mysig tårfrukost på balkongen innan alla åkte till sina respektive jobb. Det var mysigt.
Det är sällan vi är samlade alla samtidigt, vilket är både tråkigt och kanske lite bra. Då har vi liksom ingen chans att börja bråka eller irritera oss på varann.
Superskönt väder är det också, inte för varmt och inte för kallt utan alldeles perfekt.
Eftersom att jag inte delat med mig sedan typ mars om mitt liv så kommer en liten sammanfattning.
Jag har studerat och jobbat sedan början på året. Det har gått bra alltsammans. Jag hade planerat att åka ner till Frankrike nu till sommaren men det blir senare istället, då en ljuddämpare på bilen är kaputt och då jag har erfarenhet av att det kan bli dyrt vågar vi inte riskera att ha för lite pengar när vi är där eller påvägen hem. Så det får bli senare som sagt. Så nu i sommar är jag hemma i sköna Sverige. Ska bara chilla och hänga och leva. Det ska bli skönt att slippa stressa med att åka och bara vara hemma. Ska försöka vara på landet så mycket som möjligt också.
Sen till hösten vet jag ej vad jag vill göra, om jag vill fortsätta plugga eller ta ett litet break och jobba lite. Det är svårt det där.
Annars har jag faktiskt inte så mycket att berätta, haha!
Jag ska försöka styra ihop någon lunch här hemma också, men är så osugen på mat. Jobbigt,jobbigt.

RSS 2.0