Solen

Idag är solen framme. Jag är så glad!!! Älskar solen och älskar när det blir varmt! Imorgon ska det bli 10 grader!! Kommer bli asnice när våren kommer på riktigt. Jag vågar dock inte hoppas på förmycket flr när jag hoppades förra gången så kom snön 1 dag senare. Så hoppas inte att det blir så nu iallafall.
 
Planerna idag är inte så många ska träffa Timmie när han har slutat jobba och sen ska vi mysa och jag ska tvätta lite sen på kvällen också. Ikväll ska vi äta pizza och kolla på film. Så mysigt! Det är en ganska lugn dag vilket passar mig perfekt då jag fortfarande är lite förkyld och har ont i huvudet.
 
Neee, nu ska jag göra något vettigt fram tills jag ska träffa min man.
 
Ciao
 
 
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0