Godmorgon!

Blev en sen morgon för mig idag, har legat och dragit mig i sängen. I typ 2h. Jobbar inte idag så det var okej, lediga dagar ska vara lugna och sköna!

Har inga direkta planer idag heller. Ska träffa upp Timmie när han har slutat jobba och mysa ikväll. Ska bli mysigt! Han jobbar till 5 någon gång så funderar på att åka in lite tidigare till ringen och fixa lite grejer. Så vi får väl se!

Juste är lite ledsen på vädergudarna idag. Det blev ju lite fel, hoppas de löser det snart så att snön försvinner för den här våren. Kommer ju säkert ha smält till nästa vecka, så inga större problem, men jag hatar slasket... Det är det som är värst. Det är kallt och man blir blöt om fötterna.

Ne nu ska jag göra något vettigt, typ fixa senaste avsnittet av walking dead hehehe!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0