Ska bli bättre!

Nu har jag varit så himla dålig på att blogga igen. Har liksom satt mig ner med datorn flera gånger men sen har det liksom tagit stopp. Det är ju tråkigt men nu ska jag bli bättre!

Jag har iallafall bokat min resa till Örebro och Anna, så jag åker dit på fredag och hem på söndag. Det ska bli kul att träffa Anna igen!!

Sen innan dess ska jag jobba lite och träffa min fina pojkvän och mysa så jag klarar en helg utan honom, hehehe skämt åsido, men hade blivit ledsen om jag inte hade träffat honom. Ska försöka få honom att låta mig laga mat ikväll, har cravings efter pasta med tomatsås.

Nu ska jag faktiskt leta fram min resväska och packa lite så jag slipper panikpacka imorgon, kanon!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0