Mitt bland allt kaos

Mitt ibland allt kaos i mitt liv just nu så bara stängde jag av. Slutade tänka på allt som ska bestämmas och allt som känns så himla oklart - det är som den där känslan jag hade hela dagen igår, den fick mig att att bara stänga av. Stänga av mina tankar och känslor inför allt som ska hända och som har hänt. Fokusera på vad jag vill göra just nu utan att tänka på någon annan.

VAD VILL JAG HELST GÖRA JUST NU? Jag vill bort, bort från stockholm, så jag bestämde mig igår kväll för att jag åker till Örebro i helgen. Åker till min andra halva, miss Anna! Det ska bli så skönt att träffa henne igen och bara vara mig själv och leva i nuet. Inte behöva hålla upp en fasad för alla. ÅÅÅH är så taggad just nu.

Mina planer den här veckan innan jag åker är att jobba lite och fixa med lite grejer hemma. Som vanligt. Hahaha. Ska försöka träna också, så mycket jag hinner, kan och orkar. Ska försöka varje dag. OCH jag ska börja äta nyttigt, har blivit så missnöjd med min kropp. Heheh. Inte det klassiska att man är "tjock" utan att jag inte är så vältränad längre, har liksom tappat muskler och för att jag får sådan himla dålig hy av att äta onyttigt. Så nu ska jag skärpa mig och tänka på vad jag stoppar i min kropp *halleluljamoment*.

Nu tänka jag bara kakor med mandelmjöl så ska hitta något nice recept.

Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0