Jobbigt läge

Åååh idag har varit en jobbig dag! Har känt mig så jävla off. Har haft sån kontig känsla hela dagen, den liksom hänger över mig... Hmm! Kan inte förklara bättre än så, så så får det bli. Någon kanske förstår iallafall haha. 

Neeeemen asså dagen har ju varit bra på det sättet att solen varit framme och att jag har mindre "sjuk"känsla. Kollat serier med mamma och pappa nu på eftermiddagen. Jättemysigt att hitta en serie på netflix som har 3 säsonger!!!! Älskar det. Annars har min dag varit rätt händelselös, har bara degat, glömde äta frukost, åkte lite ärenden och sen hem igen. Jaa, så har den varit.

Jag hade tänkt dra ut ikväll men nu känner jag mig så otaggad och trött. Kanske bara är hemma vi får se. 

Nog om allt nu! Skriver när jag har något kul att berätta eller bara vill lätta på hjärtat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0