Grey's Anatomy

Hejsansvejsan!

Idag har jag varit i skolan och fixat lite. Sen har jag varit hemma och tagit det lugnt för kände mig lite hängig idag. Somna lite på eftermiddagen och vakna och mådde piss... Så blev ingen myskväll med Hannibanani. Jag som hade sett fram emot att träffa henne igen.

Jag började kolla grey's anatomy från början (igen) så geekgooglar citat. Hahaha. Vissa ryser jag verkligen av för att jag kommer ihåg hur allt var uppbyggt runt omkring i serien. Så jag nostalgitrippar allt drama som var i början av serien igen. NIIIIICEEE.

Lääääääängtar efter det nya walking dead avsnittet!! Vill se det nu. Såna himla cliffhangers varje gång. Så på söndag kommer det nya och på måndag så får jag se det! WOOP!

Nog om serierna i mitt liv just nu. Jag planerar att åka till Anna snart igen för att komma bort från Stockholm och mysa med min bästa vän. Ska kanske fixa bil tills dess så jag kan ta den istället för att passa tågtider. Hehehehe. Bus, men ska försöka få ihop något bra!

Nemen nu ska jag återgå till mitt chillande.

Peace
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0