Tidig morgon

Godmorgon

Har varit vaken sen 05.45. Jag sov hos Timmie igår och jag gick upp med honom på morgonen eftersom att han börjar så tidigt, så nu är jag här. Det var väldigt mysigt igår, har saknat honom. Vi åkte iallafall hemifrån honom vid 06.05. Sen tog det precis 1h för mig att komma hem. När jag kom hem tänkte jag först gå och lägga mig ett litet tag för att vila upp mig, men jag följde min syster till läkaren då hennes öga svullnat upp såpass mycket. Så där var jag klockan kvart i 8 på morgonen med massa förkylda och spelade candy crush för att inte somna. Det gick fort när hon väl varit och träffas läkaren så då gick vi förbi ica snabbt sen åkte vi hem.

Så nu sitter jag här, framför datorn och funderar på om det kanske är värt att gå och lägga sig i 1h eller så. Jag kollar lite film och dricker läsk haha. Världens bästa dag. Ska prata med alla mina lärare sen också, så bör göra det innan jag går och lägger mig. Om jag nu bestämmer mig för en powernap, skulle nog inte somna om jag la mig just nu. Så får vänta lite tills jag blir dötrött eller om jag blir piggare.

Skriver kanske mer ikväll om det hänt något spännande. Händer ju alltid spännande saker varje dag i mitt liv, så blir nog ett snabbt inlägg. Ha det bra tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0