Godmorgon

Idag är det en grå dag. Regn. Är inte så jättetaggad på att gå utanför huset. Men det slutar nog regna snart. Jag sprang iallafall ut och tog lite höstbilder till bloggen, eftersom att jag är så hängiven. Kände mig verkligen som en naturfotograf när jag satt på knä i vattnet och kämpade med vinkeln och ljuset haha. De blev ganska bra!

Jag har iallafall som plan idag att träffa Daniel och att sen följa Nino till Hersby. Sen ska jag hem och fixa med OLU, ska studieaktivera mig på it's learning. Hade it's learning i gymnasiet och grundskolan så känner att det inte kommer bli några problem iallafall.

Jaa just set. Jag tänkte baka idag också haha. Får se om jag hinner med allt men det borde jag göra. Jag har haft ett behov sen sommarlovet tog slut att sysselsätta mig på dagarna. Det liksom kliar i fingrarna. Jag har velat göra ett fotoalbum, skriva en bok, rita eller baka. Så nu är jag i behov av att baka haha.

Nemen nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag göra mig klar så att jag inte stressar i sista minuten (som jag alltid gör).

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0