Godkväll

Jag tänkte att jag ska skriva ett litet kvällinlägg. Det kan ju var mysigt om det är någon som vill ha något att läsa. Eller någon som bara hamna här av misstag. Hehe.

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket, jag mötte upp Timmie och handlade mjölk och lunch. Det blev ingen concealer då de inte hade färgen eller märket jag ville ha. Så jag köpte ett nagellack istället. Det var ett jättefint lila nagellack med glitter. Lite piffigt sådär.

Sen åkte vi iallafall hem och vi lagade lunch. Jag hade köpt zucchini och pasta. Så jag gjorde en pastasås med zucchini och pasta. Var asgott och jag lyckades få zucchinin sådär krispig utan att vara rå! Så vi åt lite och kollade lite film och så spelade vi candy crush och myste. Classic att Timmie hjälper mig när jag fastnat på levels. Hehe. Kommer nog snart få in candy crush-tänket som gör att jag förutser vad varje drag innebär.

Det var jättemysigt att mysa med min älskling. Sov ju hos honom igår så blev två dagar av total mys! Älskar sådana kvällar när man bara är och myser, sen går och lägger sig tidigt och somnar gott bredvid den man älskar. Sådana kvällar är helt klart underskattade och tas nästan för givet. Ska från och med nu njuta av alla de stunderna. För de är det bästa sättet att spendera kvällarna på.

Jag fixade CSN idag. Och imorgon ska jag på informationsmöte på OLU om mina nya kurser. Är sjukt taggad på att börja. Har valt kurser som jag verkligen tror jag kommer tycka är kul och som jag säkert kommer ha nytta av i framtiden. Skriver mer om vilka kurser och om hur min höst/vinter kommer se ut.

Imorgon så tänkte jag promenera till biblioteket och låna lite böcker och få lite träning på samma gång. Två flugor i en smäll. Med tanke på det så måste jag fixa gymkort snart också. Har inte tränat ordentligt på typ 1-2 år, så det är verkligen dags för det.

Nu ska jag försöka sova lite till imorgon så jag orkar gå upp och kommer upp i tid. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0