Goddagens

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag har fixat det sista jag behövde göra med skolan, boka möten med lärarna och skriva klart att studieaktiveringar. Så nu är allt klart för skolstart. Är faktiskt ganska taggad på skolan faktiskt. Vill göra bra ifrån mig och få bra betyg.

Just nu sitter jag med mamma och kollar lite resor till Falun. Det är typ snart så det är nog bra att fixa biljett innan de blir så himla dyra.

Senare idag ska jag träffa min fina pojkvän. Ska bli nice. Har inte setts på ett tag nu. Men först ska jag fixa med körskolan. Sen ska jag rulla över dit.

Det var allt som hänt än så länge, så det blev inget jätteintressant inlägg. Får se om jag hinner skriva ett ikväll eller om det bara blir ett imorgon. Ha det bra tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0