Jag är jättedålig på att blogga.

Hej!

Nu hände det igen. Att allt bara kom på en gång och jag glömmer blogga eller när jag tänker på det finns det ingen möjlighet. Det blir ju så ibland men nu ska jag iallafall inte lova något utan jag skriver när jag hinner, kan och orkar.

Skolan har börjat på riktigt och jag missade första veckan för att jag var i Falun och håller på att ta körkort. Så jag åkte dit den 27nde oktober och var hemma över helgen sen kom jag hem på riktigt i fredags. Har intensivpluggat teori och kört bil varje dag, så det är nästan helt klart. Jag är dock fortfarande lite ovan vid att växla ner och det är något jag behöver träna på. Så innan min uppkörning så ska jag få två dagar med körlektioner. Känns mycket bättre så. Så behöver jag inte få panik över att jag inte kan öva så mycket hemma.

Annars så har Hanna fyllt år och firats, det var jättemysigt! Jag drog därifrån vid typ halv 11 och åkte in till stan snabbt och sen hem till Timmie. Det var mys.

Sen har det inte hänt så mycket faktiskt har bara chillat och varit lite i skolan. Kommer säkert komma på 1,000,000 saker till när jag skrivit klart men det är det här jag kommer ihåg just nu hehe.

Skriver när jag skriver sen igen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0