SUNDAY.

Hellohello.

Idag är det söndag. Askult. Imorgon är det dock en nice måndag för jag har bara utvecklingssamtal sen är jag ledig resten av dagen. Det är nice. Då kan jag träffa Timmie eftersom att vi inte hann göra det idag. Hehe. Är dock asotaggad på tiden jag fick att ha utvecklingssamtal på. Har vid 13:40. Menmen, får väl lång sovmorgon antar jag. Det är ju ändå helt okej nice.
Tänkte dra en summering av min helg. I fredags så åt jag först middag med Hanna och Tessie det var mysigt. Efter det så skulle de två +Ida ut. Så jag åkte hem till mig med Timmie. Vi kollade film, somnade fett tidigt också så det var råvärt. Vakna pigg liksom. Det var mysigt! :)
Sen på lördagen så kollade jag och Hanna melodifestivalen och åt massa tjockismat och godis. Var jäättemysigt. Sen sov jag kvar där för var för trött för att åka hem. Hehe. Så vi läste lite fifty shades innan vi somnade. Vi kom fram till att vi var som ett gammal gift par som lägger sig i sängen och läser och sedan somnar i omgångar.
Sen idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Jag myste med Hanna på morgonen. Vi kollade på vänner och åt godis. Det var ett classic söndagshäng. Det var fett mys. Sen när jag kom hem så har jag degat på rummet och bara haft en off-dag. Men, yolo. Nu ska jag iaf försöka läsa lite innan jag lägger mig. Men får se hur länge jag orkar, är sjukt trött.

Så godnatt you guys!
i somras på gotland, saknar det lite.
min mysBULLE <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0