INTERNETVÄN.

Mitt internet är min vän idag. Haha. jag har köpt massa grejer från en kinesisk hemsida som var asbillig med gratis frakt! det var det värt. Jag har även hittat klänningen jag vill ha på min student och ett par skor. Jaa så internet ersätter att gå ut i det här ovärda vädret och frysa för att kolla vad affärerna erbjuder.
Imorse försov jag mig också, classic. Så missade första lektionen så börjar inte förens vid 3. Det är ändå helt ok. Imorgon börjar jag 8 och slutar 3 så det är lite skillnad. Så nu sitter jag här framför internet med min kopp te och scrollar. Det är ganska mysigt ändå. Typ coz.
Saknar min Hanna lite också. Hon är på Irland och kommer inte hem förens på söndag. Det är iochförsig ganska snart men ändå. Vi har inte hängt på länge.
Igår kom Timmie hit och vi myste och kolla modern family och fixade chili con carne till familjen. Det var fett gott.

Neeee nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, så kanske skriver sen. När jag har mer att berätta hehe.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0