HEIZAN.

Jag är dålig på att blogga. Jag vet. Men varje gång jag sätter mig ner för att blogga skriver jag bara om mig själv och om hur trött jag är. Det är tråkigt att läsa sånt bara. Jag ska inte klaga på livet eller dela med mig av onödigt fakta.
Bara så att ni vet. För nu äntligen är jag inte så trött på läget längre. Men är rädd för att bli sjuk eftersom att hela min syskonskara ligger sjuka. KULT.
I helgen så var min madre +lillasyrra i Paris. Så då var et bara jag, pappa och Olle hemma. Det var kul. Pappa köpte 12 liter påskmust. Så kan inte klaga på livet alls. Vi chillade mest hela helgen och min mysbulle sov här i lördags. Mysigaste med hela helgen, no joke.
Idag var det skola och lunchkonsert. Försov mig imorse och sen repade vi från 12:15 - 13:35, trots lite halsont och huvudvärk gick det ganska bra. Men hade kunnat gå bättre. Sen åkte jag och träffade Timmie.
Imorgon är det såklart en ny dag. Är ledig. Nästan. Ska träffa min mysiga pojkvän imorn också!!! Åh so happy right now.

Har slut på saker att säga. Så sätter punkt där och skriver en annan dag.

PEACE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0